Fizik tedavi ücretleri

2012
125x125 200x90

120x600

Fizik tedavi hastanın durumu ve doktorun önerileri doğrultusunda yapılmaktadır. Son zamanlar da hemen her hastalıkta fizik tedavi uygulaması yapılmaktadır. Hasta sayısında görülen artışa cevap veremeyen hastaneler uzun süre hastalarını bekletmek zorunda kalmaktadır. Birçok hasta uzun süre beklemek yerine özel fizik tedavi merkezlerine yönelmektedir.
Fizik tedavi ücretleri merkezin bulunduğu semt, yapılan uygulamalar ve hastaya uygulanacak seans sayısına göre değişim göstermektedir. Fizik tedavi uygulanacak bölgeye göre fiyatlandırma yapılan merkezlerin bazılarında belirlenen fiyatlar migren ağrısı için bir saatlik uygulama 50TL, diz ağrıları için 20 dakika 30-40TL arası fiyatlar istenmektedir. Fizik tedavi ücretleri seans, süre ve yapılacak uygulama göz önüne alınarak fiyatlandırılmaktadır. Devlet hastanelerinde hiçbir ücret ödemeden yapılan bu tedaviler için birkaç beklemeniz gerekmektedir. Bunun yanı sıra bazı özel hastanelerde yalpan fizik tedavilerde de hiçbir ücret talep edilmemektedir. Doktorunuz fizik tedavi önerdiği zaman özel hastaneler ve fizik tedavi merkezleri hakkında araştırma yaparak karar vermelisiniz. kadar yapılacak tedavi de çok önemlidir. Felçli yaşlılar ve çocuklar için uzun süreli tedavilerde 3 ay ila 1 yıl arası özel fiyatlar sunulmaktadır. Hastalar kendi olanaklarına göre bir değerlendirme yaparak fizik tedavi merkezini belirlemektedir. Evde yapılan fizik tedavi hizmetleri de hastalar tarafından ödendiği için bu durumu da değerlendirerek en uygun olanı seçebilirsiniz.
Son zamanlarda fizik tedaviye ihtiyaç duyan kişiler arasında gençler de yer almaktadır. Bunun nedeni ise uzun süre bilgisayar başında kalmak ya da çalışmak zorunda olmalarıdır. Bu durum bel ağrısı, sırt ağrısı ve boyun ağrısına sebep olmaktadır. Kasların uzun süre hareketsiz kalması kasılmalara neden olmaktadır. Bu ağrılardan kurtulmak için de fizik tedavi gerekmektedir.

EmreDnmz - 16 Eylül 2012

Faydalı bilgi için teşekkürler